Friday 28 November 2014

kifarah

Assalamualaikum

Karma ? No , in Islam we have kifarah . What you give , you'll get it back either it is in a good way or vice versa . Allah is fair , you know ? and I'm waiting for your turn Remember , Allah is FAIR !
:: sumber dari pisbuk hamba Allah.

Aku ni bukan jahat sgt la,tapi,,memang betul la bila baca ayat tu.aku pernah kena rasa apa perasaan bila orang kutuk kita depan2. mentang2 aku tak lawa,memandai dok kutuk aku. Sedih kot. :'(



Sebenarnya,kifarah ni mengajar kita erti kehidupan utk berbuat baik dengan setiap makhluk-Nya x kiralah,binatang ka,orang ka,apa pun.sebab, perbuatan kita baik atau buruk semua Allah tau. Allah akan balas setiap perbuatan kita sama ada dgn cara yang baik atau sebaliknya. :(

Apapun,aku tetap doakan kejayaan hang.

Assalamualaikum :(


No comments:

Post a Comment