Sunday, 25 September 2016

Thursday, 28 April 2016

Bye matrikulasi kedah

Assalamualaikum follower sekalian. Lepas dah jadi ex kmkian ni,rasa mcm rindu pulak. Dulu bukan kemain lagi aku kutuk duduk kat matrik tak syok. And now,sedarlah anda merindu zaman matrikulasi. T.T

Sebenarnya malas nak merapu panjang2, agaknya entri kali ni pendek ja kot x sepanjang esei bm. ^^

Yg pakai spek tu Teah. Yg pakai tudung hitam sebelah tu Anisot.
W'pun kita ja budak sekolah sendiri masuk matrik,dan lgi sorang kat perlis, tapi kita laaa yg paling ceria kat sana.(mcm bohong) semoga kita dapat result cemerlang utk pspm 2. Aminn.

Sampai sini ja laaa entri ni. Babai