Friday 25 December 2015

student matrik kedah

Assalamualaikum pollower sekalian.Agak lama kan aku tak update blog,,dalam 11 bulan gak arr aku tak update.

Hampa mesti terharuuu aku nak update blog balik kann.*ada ka yg terharu masalahnya. -.-

Dah lamee tak update sbb sibuk norrr,i tgh sambung study dekat matrik kedah uollsss.

Syok tu memang la syok,tapi tu arh masa belajaq padat nak mampoih. TU YANG NAK NANGIS TUUU.

Bila jumpa kawan baruu.opkos laa syok enn.masa first time jumpa classmate muka innocent gila.semua baik-2 belaka.cakap pun guna kami hampa.*nampak tak baiknya disitu. :)

Tapi bila dah rapat,tak guna dah kami hampaaaa..'hang,aku,peah' semua aku tibai. Normal laa bila ckp dgn bff kan. :')

Aku study kat matrik bawa kos perakaunan.orang ramai cakap kos akaun senang.bagi aku tak ada la senang mana,kalau senang dah lama aku jawab exam dgn mata tertutup. Kennn? Hahaha. Cuma akaun ni senang sikit la daripada sains.

So,kalau ada sapa2 nanti daripada sains kena pi akaun,terpaksa,kehendak sendiri and so on,,tak payah risau.aku yakin hampa boleh bawak. In syaAllah. Sbb akaun kat matrik belajar dalam bahasa melayu.

Dengaq ura2 kata tahun depan depa nak tukaq ke bhsa inggris.pensyarah aku yang cerita.maybe arrr.

Malas sebenaqnya nak cerita panjang2..satgi aku cerita ramai yg tidoq kot.iolls tak reti buat lawak.tu blog suram mcm rumah hantu -..-

K uollss.babaiiiii

Assalamualaikum.

P/s : doakan yg terbaik utk iolss yang tengah berjuang sem 2 nii.

No comments:

Post a Comment