Saturday 30 August 2014

trial kedah & PLKN

Assalamualaikum readers comel-comel sekalian.Apa khabar? Harapnya sihat-2 belako ja lah.

Setelah seminggu aku menyendiri dengan  exam trial,kini aku kembali! *yeaaa!!tepuk tangan sikit.* bukan habis terus,minggu depan sambung balik.stres gila

Ekceli,ramai yg cakap paper trial kedah susah.memang pun!naik luruh gigi dok menjawab exam.baru 4 paper.belum 5 paper lagi.4 paper pun dah terasa azab dia.ini kan pulok 5 paper yg ada bio,fizik,add math tu.herghh.mereng sat.

15/8/14 tarikh keramat bagi aku.takku sangka,takku duga.dengan muka terkejut beruk,bila tengok perkataan TAHNIAH terpampang depan skrin laptop.*ayat bm sgt kau.ada ka patut aku dicalonkan dalam anugerah pelatih PLKN.oh maii.
Nasib depan mak aku,tak dak la aku nak menangis macam orang gila.depan mak kena la tunjuk macho enn,walaupun iolls perempuan tau.kan anis farhana?mihmihmih..

Sampai sini ja entri eden.kalau ada masa nanti kita taip entri baru pulok.

ps: wish me luck for trial dgn spm.doakan aku yerr.

3 comments:

  1. hai awak. saya rasa macam saya kenai la anis farhana tu. budak paling macho kat keladi kan?

    btw tahniah yer dapat plkn. semoga sengsara disana hahahaha takdok eh. semoga dapat jumpak hakim/muka macam abg penjenayah disana. aku doakan untuk hang :')

    ReplyDelete
  2. eh btw aku tengah tulih entri pasai hang ni hahahaha. tggu aku update bulan semilan ni ok :p

    ReplyDelete
  3. All the best! :)

    Jangan lupa join segmen ABM juge
    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/09/segmen-giveaway-merdeka-hari-malaysia.html

    ReplyDelete